Thursday, December 30, 2010

Kenapa Aku join Contest & GA?

Assalamualaikum wbt...

Berbalik kepada tajuk di atas iaitu Kenapa Aku join Contest & GA?...ini tidak lain dan tidak bukan untuk menang dan dapat hadiah dan gembira dan puas hati...hehehe... Lain dari tu, untuk memeriahkan suatu GA & contest jak... Jadi setiap penyertaan itu amatlah dihargai...

Erm...rekod saya, sepanjang menyertai apa2 ni, belum pernah menang lagi...hehehe... agaknya bilakah rekod ni akan pecah? Mo tunggu sampai gigi gugur ka? or xda peluang ni?...hahaha... kalau dah rezeki, xkn kemana kot...

4 comments:

Cute MuM said...

sabar... insyaallah satu hari ada rezeki tue... mana tau dah pecah rekod, rezeki mencurah2 pulak...

Nana said...

hehe..senang je nak menang
tips??meh tengok sini..penah wat entry pasal ni juga kat blog

http://ibudamia.blogspot.com/2010/11/tips-nak-menang-contest-ga-lucky-draw.html

antara geng2 yang selalu menang contest:
1 cute mum (geng tegar cgl)
2. mama zharfan (paling banyak ok bulan dec saje 20 x menang)
3. ifa - dec saje 12 menang

sy bln dec 2010 alhamdulillah ada 10x menang...rezeki kan...seme tu xdatang bergolek kena RAJIN usaha tu je..

pastu last sekali...klw dah rezeki tak kemana..pegang tu je la..

bukan nk berlagak ke apa..sekadar kasi semangat je utk kwn2 yg rajin join contest & GA...hrp dpt membantu...

Fida Rosli said...

Cute mum & Nana...tq bg semangat supya x pts asa :)

Saya akan terjah entri tu ...hehe

Nana said...

heee..tq tinggal komen kt entry tu ek