Thursday, February 3, 2011

The Most Memorable Moment Contest

Assalamualaikum wbt...


Baru balik...penat2... ambil masa sekejap buat entry...
Saya join contest dari encik areef...
Contest tu ialah The Most Memorable Moment Contest
 Nak join? Klik beaner...


Ok...the latest... the best memorable for me was the last raya aidilfitri...
Kami raya aidilfitri di rumah baru kami nih... :)
di bawah ni pic tu...



Pic ni adalah pic kami berhari raya di rumah baru... Sangat gembira... :)


"Indah ikatan persaudaraan bercambah dari akar yang kukuh...
Kebahagian yang terjalin tumbuh seperti pohon yang rendang...
Cinta & kasih sayang yang kekal mekar melalui baja yang ditabur...


Aku bahagia...
Aku sayang...
Aku cinta...


Setiap kegembiraan mempunyai sejarah hitam...
Tidak dapat diubah...
Tapi mampu diperbetulkan...


Kasih...aku sangat bahagia berada di tempatku... "




Due: 06 Februari 2011

2 comments:

CikguAreefNaim said...

salam,

tq sudi follow blog sy...

n tq sudi join contest ni...

wah, bestnya dpt beraya di rumah baru, home sweet home, baiti jannati (rumahku syurgaku)...

salam perkenalan n salam persahabatan...

HadifaR_R said...

wslm...
tq :)